تعیین رنگ مو،پوست و چشم نوزاد

ارائه مطالب در مورد هر موضوعي

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

تعیین رنگ مو،پوست و چشم نوزاد

بسیاری از صفات جسمی و روحی کودک وراثتی می باشد اما استفاده بعضی از میوه ها ، سبزی ها و غذاها می تواند در بعضی از صفات کودک اثر گذارد .

به گزارش ایونا ، رنگ پوست نوزاد ، بهترین معرف کبد و غدد داخلی مادر است .

بنابراین برای این که فرزندانتان رنگ و روی خوبی داشته باشد و کبدش هم سلامت باشد در هنگام آبستنی به سراغ دوستان کبد بروید بهترین دوست کبد ، روغن زیتون است .

روشهاي موثر براي تقويت مو و جلوگيري از ريزش مو

روشهاي موثر براي تقويت مو و جلوگيري از ريزش مو

بهترین عامل در بهداشت و سلامت مو در درجه اول تغذیه سالم و جریان گردش خون در پوست سر می باشد ماساژ و استفاده از مواد موثر روی پوست سر نه تنها رشد مو را تسریع می کند بلکه از مو محافظت و نگهداری کرده و از ریزش غیر معمول مو می کاهد.

از مهمترين عوامل ريزش مو چربي كبد و خون و در نتيجه چربي پوست سر ميباشدكه در اين مورد شخص بايد از داروهاي پاكسازي كبد وخون استفاده نمايد تا چربيهاي زائد بدن دفع شود افشره هفت گیاه پارسي طب بخوبي از عهده اين كار برآمده و داروي موفقي در دفع چربيهاي زائد بدن بوده.

چگونه پوستي شاداب داشته باشيم

باید بدانیم که شاداب شدن پوست در عرض یک روز امکان پذیر نیست. اما شاید دانستن این موضوع برایتان تعجب آور باشد که می توانید پوست خود را در مدت کوتاه یک ماه بهبود ببخشید. یک ماه مدت زمان لازم برای جایگزین شدن سلولهای جدید به جای سلولهای قدیمی است. این توصیه ها را در مراقبت از پوست خود به کار بگیرید تا در مدت بسیار کوتاهی پوست شادابی داشته باشید.اول با ماساژ دائمی کار خود را آغاز کنید.
درمان ماساژی سلولهای مرده انباشته روی پوست شما را از بین می برد. به گفته دکتر «لیدیا ایوانس» از دانشگاه کلمبیا اگر این سلولهای مرده از بین نروند، منافذ پوست را می بندند و موجب بوجود آمدن جوش می شوند.سپس مولتی ویتامین بخورید. به گفته دکتر «نیکولاس لوو»، از دانشکده پزشکی یو سی ال ای، خوردن مولتی ویتامین بهترین راه برای تکمیل رژیمی است که شامل مواد غذایی کافی نیست.

چگونه پوستي شاداب داشته باشيم

انواع ماسك گياهي براي زيباتر شدن پوست

چرا از لوازم آرایش استفاده می کنیم؟ هیچ فکر کرده اید چرا عادت کرده ایم صبح ها بلافاصله پس از شست وشوی صورت با انواع کرم ها و پودرهای آرایش به جان صورتمان بیفتیم تا شاید بتوانیم لک ها و چین و چروک ها را از نظر مخفی کنیم. پوشاندن صورت با انواع کرم پودر و پن کیک در طولانی مدت نه تنها باعث از بین رفتن جوش صورت و کمرنگ شدن لکه ها نمی شود که بروز جوش های ریز پوستی و چین و چروک در ناحیه گونه، زیر چشم و اطراف لب را افزایش می دهد. اما اینکه چه کنیم که پوستمان که آینه بدن است، همیشه سالم و شاداب باشد سئوالی است که پاسخش انجام چند کار ساده و به نظر پیش پا افتاده است. (صرف نظر از برخی بیماری های پوستی که علائم خاص داشته و باید تحت نظر پزشک متخصص انجام گیرد.) فقط صبح ها از صابون استفاده کنید. برای پاک کردن صورتتان به خصوص اگر چرب و آکنه ای است از پاک کننده هایی مثل انواع ژل، تونیک یا شیرپاک کن استفاده کنید. شست وشوی صورت با آب میوه های طبیعی در بسیاری موارد باعث از بین رفتن لک های پوستی و براق شدن پوست می شود. انگور را له کنید و آب آن را به صورتتان بمالید. پس از ۲۰ دقیقه با آب نیمه گرم بشویید. پس از مدتی کوتاه تغییرات در پوستتان را به روشنی خواهید فهمید.

۱۵ راه حل معجزه آسا برای درمان کک و مک

کک و مک یکی از بیماری‌های پوستی است که در میان اروپایی‌ها، مخصوصا خانم‌های موبور و چشم‌آبی شیوع بیشتری دارد اما بیشتر پزشکان درمان قطعی برای آن سراغ ندارند…

بروز کک و مک به دو شکل کلی می باشد :

الف : کک و مک مادرزادی

ب : کک و مک ایجاد شده بعد از سنین کودکی به  بالا

علایم بیماری چربی کبد و راههای درمان

کبد (جگر) اندام مهمی در بدن است که بدون آن ادامه حیات غیرممکن است.

پانکراس(لوزالمعده) و کبد، نقش مهمی در هضم و متابولیسم مواد غذایی به‌عهده دارند.

کیسه‌ی صفرا نیز اگر چه اندامی مهم است، ولی بدن به‌خوبی خود را با فقدان آن، تطبیق می‌دهد.

آگاهی از ساختمان و عملکرد این اندام‌ها بسیار مهم و با ارزش است.


فیزیولوژی و عملکرد:

کبد به وزن تقریبی ۱۵۰۰ گرم، بزرگترین غده‌ی بدن است و دو لوب اصلی، راست و چپ دارد. این عضو از دو منبع خونی تغذیه می شود: شریان کبدی،

درمان آفت دهان با ۱۵ روش خانگی و گیاهی

برگ ریحانریحان : برگ ریحان تازه را بجوید. این کار را دوبار در روز تکرارکنید، هر بار می‌توانید ۳ تا ۵ برگ ریحان را بجوید. این روش را تا درمان آفت ادامه دهید.

پیازپیاز : پیاز را به شکل خام بخورید. می‌توانید همراه غذا و به عنوان چاشنی از آن استفاده کنید. پیاز به دلیل داشتن سولفور در درمان آفت دهان بسیار مؤثر است.

گوجهگوجه‌فرنگی : می‌توانید در سالاد از آن استفده کنید یا بطور جداگانه بطور روزانه مصرف کنید. روش دیگر قرقره کردن آب گوجه‌فرنگی است. دو تا سه بار در روز این کار را انجام دهید و تا درمان آفت ادامه دهید.

واریس – روشهای پیشگیری و درمان

واریس بیماری است كه در طی آن دیواره ی وریدها(سیاهرگ ها) دچار تورم و برآمدگی پیاز مانند می‌شوند. این مشكل به طور عمده در دیواره ی وریدهای قسمت تحتانی ساق پا دیده می‌شود. هر ورید یا سیاه‌رگ دارای دریچه‌های كنترل كننده جریان خون است. واریس هنگامی ‌رخ می‌دهد كه این دریچه‌ها دچار نارسایی شده باشند و به فعالیت طبیعی خود ادامه ندهند. یكی از علل به وجود آورنده این حالت، فشارهای درون لوله گوارشی مثلا به دلیل ابتلا به یبوست است. بعضی از سیاه‌رگ‌های واریسی به طور عمیقی درون ساق پا قرار داشته و قابل مشاهده نیستند.

واریس هنگامی ‌رخ می‌دهد كه این دریچه‌های كنترل كننده جریان خون در سیاهرگ، دچار نارسایی شده باشند و به فعالیت طبیعی خود ادامه ندهند. در نتیجه دیواره ی وریدها(سیاهرگ ها) دچار تورم و برآمدگی پیاز مانند می‌شوند.

واریس می‌تواند منجر به كاهش تامین مواد مغذی برای پوست و ماهیچه شود و در نتیجه قانقاریا و زخم ایجاد كند.

علايم و دلايل خواب رفتگي دست و پا

خواب رفتگي يا paresthesia احساس سوزش و خارشي ناخوشايند همراه با سوزن سوزن شدن عضو خواب رفته است كه غالبا در دست و پا ايجاد ميشود. دليل معمول بروز چنين حالتي نشستن، تكيه كردن يا خوابيدن بر روي عضو است به طوريكه فشاري مداوم بر اعصاب اين عضو وارد شده يا جريان خون در اين منطقه مختل شود.